Gucci has partnered with Spanish artist Ignasi Monreal on a limited edition menswear line titled #GucciHallucination.
Inspired by art movements such as the Pre-Raphaelites, Monreal’s digital prints for the seasonal capsule fuses classical images with colorful, dream-like patterns atop nine T-shirts and sweatshirts.
Notable influences for the capsule include John Everett Millais’ “Ophelia” and Hieronymous Bosch’s ‘The Garden of Earthly Delights.’
Photography by: © Julia Hetta
Dior presents the Men Fall 2025 Collection by Kim Jones.
Il lusso tra evoluzione e declino: dalla crisi di desiderabilità alla necessità di ridefinire valori,…
Dolce&Gabbana inaugura una boutique di lusso e un caffè al Bujairi Terrace di Diriyah.
Il lusso è una START UP: nasce il primo Premio HTSI Best Luxury Start Up…
OTW by Vans sceglie la rider del Team Skate di Vans Beatrice Domond per un’esclusiva…
David Bailey. Eighties Padded shoulders, big hair, and bold colors: Go back in time to…
L'Opinionista © 2008 - 2024 - Fashion Press supplemento a L'Opinionista Giornale Online - tutti i diritti sono riservati
reg. trib. di Pescara n.08/08 - iscrizione al ROC n°1798 - P. iva 01873660680
Contatti - Redazione -
Pubblicita' - Notizie moda del giorno - Privacy Policy - Cookie Policy