Burberry launches its latest B Series as part of the series of monthly product drops designed by the fashion house’s Chief Creative Officer Riccardo Tisci.
The crystal beanie, a rib-knit hat with hand embellished crystals will be available from 12 noon GMT on 17 November exclusively through Burberry’s Instagram, LINE and Kakao platforms for 24 hours and from 8pm CST on Burberry’s WeChat platform for 24 hours.
Credits: © Courtesy of Burberry Italy Press Office
Dior presents the Men Fall 2025 Collection by Kim Jones.
Il lusso tra evoluzione e declino: dalla crisi di desiderabilità alla necessità di ridefinire valori,…
Dolce&Gabbana inaugura una boutique di lusso e un caffè al Bujairi Terrace di Diriyah.
Il lusso è una START UP: nasce il primo Premio HTSI Best Luxury Start Up…
OTW by Vans sceglie la rider del Team Skate di Vans Beatrice Domond per un’esclusiva…
David Bailey. Eighties Padded shoulders, big hair, and bold colors: Go back in time to…
L'Opinionista © 2008 - 2024 - Fashion Press supplemento a L'Opinionista Giornale Online - tutti i diritti sono riservati
reg. trib. di Pescara n.08/08 - iscrizione al ROC n°1798 - P. iva 01873660680
Contatti - Redazione -
Pubblicita' - Notizie moda del giorno - Privacy Policy - Cookie Policy