Burberry launches its latest B Series, instead of a physical product the brand will be releasing new music by Amaarae. Performing exclusively for the Burberry community, Amaarae will perform previously unheard tracks and give insights into the inspiration behind her music.
The performance will be available exclusively on Burberry IGTV from 12 noon GMT and WeChat from 5pm CST on the 17 April for 24 hours.
The next B series will be available on the 17 May 2020.
Credits: © Courtesy of Burberry Italy Press Office
Genny's SS25 Campaign, starring the radiant Isabeli Fontana, blends airy silhouettes and artistic inspirations, creating…
TEFAF New York svela la lista espositori della prossima edizione, 9-13 Maggio 2025. Saranno 91…
Trend fashion 2025: personalizzazione, AI, sostenibilità e nuovi mercati. Il futuro del settore moda, secondo…
Collini Milano presenta un mondo in cui bellezza e ricchezza, freschezza e glamour si fondono…
MICAM 2025 lancia la sua nuova campagna di comunicazione: in vista dell'attesissima edizione dal 23…
A vent'anni dalla prima collaborazione tra Louis Vuitton e Takashi Murakami, la Maison e l'artista…
L'Opinionista © 2008 - 2024 - Fashion Press supplemento a L'Opinionista Giornale Online - tutti i diritti sono riservati
reg. trib. di Pescara n.08/08 - iscrizione al ROC n°1798 - P. iva 01873660680
Contatti - Redazione -
Pubblicita' - Notizie moda del giorno - Privacy Policy - Cookie Policy